»Vesela sem, da je Versace postal del družine Prada. Z Giannijem sva vedno zelo občudovala Miuccio, Patrizio in njuno družino. Počaščena sem, da imam blagovno znamko v rokah tako zaupanja vrednega italijanskega družinskega podjetja in pripravljena sem podpreti to novo obdobje za znamko na kakršen koli način.«
»Veselimo se, da bomo Trimo lahko še naprej razvijali samostojno in uveljavljali našo blagovno znamko na svetovnem trgu ter hkrati imeli možnost, da znotraj velike družine Kingspan delimo številne prednosti in koristi.«
»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju